emelievidberg

Till Tyskland

Kategori: Min vardag

Klockan är ställd på 4.30 och jag har äntligen blivit klar med all packning. Imorgon ska jag åka till Tysklad för att bo hos en värdfamilj (genom skolan). Jag trotsar lärarna direkt som bad oss att packa lätt - jag har packat massor och alla presenter till min värdfamilj väger en hel del. Hur som helst måste jag gå och lägga mig nu om jag ska orka gå upp och sedan resa i 9 timmar. 
 
Min medryttare tar hand om Max mån - tors och sen hoppas jag att jag själv har ork och kraft att ta hand om honom på fredag eftermiddag när jag kommit hem igen. Bloggen kommer eka tom men så får det vara, jag lovar extra uppdatering när jag kommer hem igen (om jag hittar hem). Ha det så bra, vi hörs!

Kommentarer

  • JuLia säger:

    I´m going to die :( Ha sååååå kul och lär dig så jävla mycket tyska så att du kan lära mig sen tack ;) Puss <3

    2013-04-14 | 23:04:27
    Bloggadress: http://lunderquiiist.blogg.se

Kommentera inlägget här: