emelievidberg

Monday today

Kategori: Min vardag

För att vara en måndag så har dagen faktiskt varit bra. Jag skrev tyskaprov imorse och slutade i lagom tid strax efter 12. Motionerade Max ute i regnet och det var faktiskt inte alls så tokigt. Däremot börjar jag bli ännu mer fundersam över hans beteende då han idag försökte bita mig flera gånger och vände rumpan till i hagen - vilket absolut inte är likt Max. Jag vet inte heller riktigt hur jag ska reagera och agera mot hans konstiga beteende. Om någon har något förslag på vad jag kan göra så hör gärna av er! :)
Om några minuter ska jag, mamma och Henrik gå ner till stallet för att kolla hur läget är. Vi hade nämligen fått besök igår kväll av ett gäng ungdomar. De hade på något sätt tagit sig in i ladan och vält omkull våra möbler och slängt saker omkring sig. Så ska alltså dit och kolla så att ingen håller till där nu. 
Sses! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: