emelievidberg

I love you like a fat kid love cake

Kategori: Min vardag

Igår fick jag övningsköra lite i stan eftersom jag skulle skriva in mig på trafikskola. Den första skolan som vi åkte till, som jag hade tänkt mig, hade stängt en halvtimme tidigare än vad som stod på öppetiderna på dörren. Så vi körde vidare till en annan som vi hade i tanken och dem tog emot oss. Jag har alltså valt Lundgrens Trafikskola och har bokat in fem körlektioner som alla är 80 min, och även bokat in riskettan. Äntligen. Nu känns det som att jag är på väg någonstans, men jag kommer inte kunna ta mitt körkort precis efter att jag fyllt år, det vet jag.
Ska dra ner till stallet nu i två timmar och fixa med Max innan jag börjar skolan. Jag uppskattar verkligen mina torsdagar och den långa sovmorgonen, jag hinner med att göra så himla mycket då :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: