emelievidberg

26 april

Kategori: Min vardag

Man kan ju undra om jag har vaknat på rätt sida idag för en gång skull? Vaknade innan väckarklockan redan innan 06.00 och var bara en aning trött men kunde lätt stiga upp. Sen ska jag inte nämna hur snabb jag var på väg till skolan... Jag brukar cykla långsamt för att inte bli trött och svettig, och sedan gå sista biten. Men idag cyklade jag som en racerförare och var framme på skolan 45 minuter innan jag börjar. Så nu får jag skylla mig själv och sitta här i min ensamhet med städerskan som alltid har en radio med sig och spelar över hela skolan. 
 
Jag hade nästan förträngt att det dessutom är matteprov idag, mitt allra sista (om man inte räknar med nationella) för gymnasiet. Har även en redovisning idag och tre andra väldigt jobbiga lektioner att ta mig igenom, och sen är det fredag! 
 
Och hur ska jag tillbringa min fredag? - hos Max och i soffan med dator. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: