emelievidberg

Så mycket att göra men så lite tid

Kategori: Min vardag

Mitt schema är fullspäckat, och du menar jag verkligen fullspäckat. Några veckor framöver består mina dagar av prov, muntliga redovisningar, inlämningar och vanliga läxor. Däröver har jag hand om C mellan 4-5 dagar varje vecka + Exo en helg. Dessutom är det 4h dag på lördag, vilket innebär mycket förberedelser. Samtidigt har jag ett kalas som jag ska ha hand om på söndagen. På måndag hälsar jag även en tysk välkommen som sen ska bo hos mig resten av veckan. Där tillkommer även att jag ska passa tre kaniner och en katt med 4 kattungar. Som sagt, det är mycket att göra så det kommer inte att bli så mycket uppdatering ^^  
 
Igår var jag iväg och införskaffade mig två par jeans och en ny vinterjacka. Därmed har jag nu inget behov av att handla och kan lägga det på hyllan och göra plats för annat, t.ex. allt det som står ovan :) 
Lägger iaf upp några blandade bilder från mobilen ;)




Kommentarer

  • JuLia säger:

    vaddå, ska tysken ha med sig katter och kaniner? O.o

    Svar: Haha nej? -.- ;)
    Emelie

    2012-09-11 | 22:23:48
    Bloggadress: http://lunderquiiist.blogg.se

Kommentera inlägget här: