emelievidberg

Jag är inte gjord av pengar

Kategori: Min vardag

Eftersom jag inte jobbar efter skolan har jag knappt 1000 kr att leva på i månaden. Det ska räcka till Max, mobilen, bussresor, kaninmat och massa mer. Dock har jag varit ganska duktig på att spara och planera för att allt ska räcka. Men nu tror jag att min lista börjar bli lite väl lång vad det gäller utgifter för denna månaden och lite kommande månad. Tågresor till Joakim, spån, hovslagare, foder, tävlingsutrustning + anmälningsavgift, födelsedagspresenter osv står på min att köpa lista. Jag är glad om jag har något kvar i slutet av nästa månad haha^^
 
Idag skrev jag det förbaskade psykologiprovet som hade kunnat gå bättre än vad det egentligen gjorde. Efter skoldagen såg jag till att gå ner och prata lite med C, som vilade idag. Imorgon ska han äntligen få börja stå inne om nätterna, och jag tror att jag då kommer kunna sova bättre med den tanken i huvudet. 
Imorgon är det fredag och helgen ska som vanligt spenderas med hästarna, kompisarna och läxböckerna ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: