emelievidberg

C och jag - träning 21 september

Kategori: Max Timotej

Idag blev det träning för mig och C. Det börjar bli en rutin nu att träna åtminstone en gång varje helg för Emma och det känns som att det verkligen gör nytta. Idag började passet verkligen bra, allt var på topp och det var egentligen inga problem. Och som jag nämnt innan har jag och C nästan aldrig problem med att förstå varandra utan det händer bara några fåtala gånger. En av dem gångerna blev idag när han gått ett tag och vi började närma oss slutet. C blev helt stum i vänstersidan vilket ledde till att vi inte kunde göra rätt i övningen. Första gången blev jag inte alls särskilt sur på honom utan tyckte snarare att det var jobbigt eftersom jag red utan stigbyglar. Det var mer när han började upprepa samma sak om och om igen. Jag har så otroligt dåligt med tålamod och jag hade svårt att fokusera osv. Hur som helst kunde vi avlsuta någerlunda bra fast att jag tyckte att allt känndes skit. Det är tur att Emma har så mycket tålamod för mig då mitt egna tålamod brister ^^

Kommentarer

  • JuLia säger:

    det är ursnyggt när du matchar färgerna!

    Svar: Hihi tack :)
    Emelie

    2012-09-22 | 02:04:17
    Bloggadress: http://lunderquiiist.blogg.se

Kommentera inlägget här: