emelievidberg

Arg och frustrerad

Kategori: Funderingar

Just nu är jag verkligen inne i en argsint period. Vanligtvis brukar jag vara duktig på att hålla mig lugn eller använda mig av ironi för att göra mig av med all ilska. Däremot har den metoden slutat att fungera för tillfälligt vilket resulterar i att jag alltid är arg på allt. Vardagliga saker som skolan, läxor och plugg irriterar mig - speciellt när jag inte lär mig tillräckligt snabbt. Dumma människor irriterar jag mig också på, speciellt dem som lovar bort en nästan såld häst till en annan familj. En annan sak som gör mig riktigt arg är vädret. Just nu vräker regnet ner och det blåser som tusan. Jag är arg för att C fortfarande går ute när han egentligen hade kunnat stå inne i stallet och mumsat på sitt hö. 
 
Eftersom jag är så arg blir jag helt omedvetet sur på alla personer runt omkring mig. Jag stör mig på folks beteende och hur dem är, agerar osv. Haha jag tror nog att jag måste börja hitta en väg ut ur den här ilskan :)

Kommentarer

  • Emma säger:

    Känner mig exakt likadant och måste ha mycket ensamtid för att inte bli helt odräglig... xD

    Svar: Jag med, ensamtid är guldvärd :)
    Emelie

    2012-09-25 | 22:47:19
    Bloggadress: http://emmategler.stinaq.se
  • JuLia säger:

    Exakt så är det för mig med, du anar inte! Men sån tur att du hittat en väg ut ur det :)

    Svar: Haha jag försöker att gå den vägen för att komma ut ur det men har inte riktigt lyckats ;)
    Emelie

    2012-09-25 | 22:48:08
    Bloggadress: http://lunderquiiist.blogg.se

Kommentera inlägget här: