emelievidberg

Aktiveringen i paddocken

Kategori: Max Timotej




För att variera utseendet lite såg jag till att vi matchade med svart och grönt under dagens träning. Under uppvärmningen tog jag till mig Emmas idé om att "leka" fram C i galoppen för att få fram honom. Jag tror att det visade sig positivt, dock var han ändå lite seg med bakbenen. Bilderna är bara från själva uppvärmningen för sen fick min mamma i uppgift att hjälpa mig med konerna och bommar. Nöjd är jag iallafall med honom, min underbara häst :) Mindre nöjd är jag med min sits som är fruktansvärd, varför kan jag inte sitta ner i sadeln utan att luta mig framåt? 

Kommentarer

  • JuLia säger:

    Så duktiga ni är! Och mycket fina bilder :)

    Svar: Hihi tack :)
    Emelie

    2012-09-09 | 19:12:47
    Bloggadress: http://lunderquiiist.blogg.se

Kommentera inlägget här: