emelievidberg

5/9-12

Kategori: Min vardag

Dagarna går som på löpande band och jag checkar av sak efter sak på min att göra lista :) Dock hamnar uppdateringen lite efter men det får ni tåla. 
Mina planer för helgen ser ganska lugna ut iallafall. På fredag ska jag rida för Emma igen, mest för att jag ska komma in i en rytm och inte halka efter och skjuta fram träningen osv. Lördagen bjuder sen på massa hästar som vanligt, ska rida C och Exo. Hoppas även att jag kan få lite skjuts till hästaffären i Eslöv för att spendera pengar ;) Söndag ser nästan lika dan ut, rida C och plugga satan på psykologin! 
Undra vad alla på City Gross tänkte när jag traskar in och köper 5 kilo morötter till min häst. Men, det var ju faktiskt extrapris 0.95 öre/kg så jag kunde inte låta bli ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: