emelievidberg

Tummen upp!

Kategori: Foto

Jag älskar när det gröna paktet ligger på köksbordet och väntar på mig. Idag fick jag hem mina 50 bilder som jag beställde i helgen och jag smälter som vanligt över alla bilder. Nu ska jag bara fixa till alla och sätta in i mitt album så är jag helt nöjd. Är det någon annan som egentligen gör något med sina bilder än att ha dem på datorn? Jag hade allt på datorn innan men insåg sen att jag ville göra något med alla fina bilder så vissa har jag ramat in och andra skriver jag bara ut och förvarar så jag kan titta på dem när som helst! :)

Kommentarer

  • Emma säger:

    Det är sjukt duktigt av dig-jag bara lägger mina på hög på datorn och tittar som högst på dem när jag scrollar runt på min hemsida för att sammanfatta lite. ;-)

    Svar: haha, så kan det va ^^
    Emelie

    2012-10-17 | 22:46:01
    Bloggadress: http://emmategler.stinaq.se

Kommentera inlägget här: