emelievidberg

Sovmorgon oftare

Kategori: Min vardag

Idag hade jag en riktig lång sovmorgon då jag inte började förrän 11. Sådana sovmorgnar vill jag se mer av denna terminen ;) Vad annars händer i mitt liv? Imorgon går jag i skolan mellan 8 - 14.30. Därefter ska jag direkt susa till stallet för att pyssla om och rida C. Dessutom ska jag pussa extra mycket på honom för sen vid sjutiden sätter jag mig på tåget mot pojkvännen och kommer inte hem förrens söndag den 4 november. Detta höstlovet är så efterlängtat och jag ska verkligen njuta fullt ut. Däremot är det kanske mindre roligt att jag måste plugga massor med psykologi då jag har prov direkt efter lovet, varför lärare, varför? 
 
Uppdateringen kommer som vanligt att gå i vågor men jag har faktiskt förberett några tidsinställda som kommer dyka upp, för helt dött här får det ju inte bli. Hoppas att ni nu också får ett bra hästlov (ni som har det) :)

Kommentarer

  • JuLia säger:

    Jag kommer sakna dig såååååååååååååååååååååååååååååååå mycket!!!!!!!!!!! Du får ha det så bra och hälsa Jockis. Fast, imorgon kommer du få ett mer personligt hejdå ;)

    Och lärarna kan ju ta sig i röven. Medan vi pluggar psykologi åker Helena till Spanien... Orättvist?

    Pusspuss <3

    Svar: Och jag kommer sakna dig tillbaka så jag nästan dör! :) Jadå, jag ska både ha det bra och hälsa ;)
    Oerhört orättvist :(
    Emelie

    2012-10-25 | 22:40:19
    Bloggadress: http://lunderquiiist.blogg.se

Kommentera inlägget här: