emelievidberg

Så stolt över C

Kategori: Max Timotej

Dagens tävling gjorde verkligen min dag! Trots den sena kvällen igår (som gjorde att jag endast fick 4 timmars sömn) var jag uppe med tuppen och förberedde Max. Han var sen jätte fin inne på framridningen där det mesta funkade förutom galoppfattningarna. Väl inne på banan blev han jätte seg, kändes som att all energi bara flög iväg. Därför fick jag jobba jätte mycket för att hålla igång honom i traven, och ja, han ville knappt fatta galopp. Trots detta, var han ändå så underbar att rida. Blev jätte nöjd med att få en åtta på inridningen och mindre nöjd över att den ena galoppfattningen var långt efter att den egentligen skulle ha varit. Men målet jag hade när jag anmälde mig till tävlingen var att uppnå minst 50 %. Därför kan jag glatt berätta att vi fick 58.21 % och jag är riktigt stolt över min pålle! :) 

Kommentarer

  • JuLia säger:

    Så jätte fina! Och vad roligt att du kom över 50%! Så stolt jag är över er båda, hoppas det går minst lika bra imorgon :)

    Svar: Tack :)
    Emelie

    2012-10-06 | 18:38:24
    Bloggadress: http://lunderquist.blogg.se

Kommentera inlägget här: