emelievidberg

Nämnde jag kaos?

Kategori: Min vardag

Mitt schema är totalt fullbokat just nu. Det är allt från prov, uppsatser och redovisningar, till möten, tävlingar, resor och små fix och trix hela tiden. Jag ska egentligen inte klaga, eftersom jag bestämmer själv över det mesta. Men vissa saker måste bara göras och då får tiden helt enkelt räcka till. Som tur är har jag en ledig dag imorgon - som inte är ledig längre då massor ska göras. 
Jag avslutar iallafall denna dagen med att göra allt ännu värre. Att hoppas att dagen imorgon kommer blir bättre kan man ju diskutera.
Jag ska försöka förbättra mig och skriva roligare inlägg...

Kommentarer

  • Emma säger:

    Mitt schema är också helt galet fullproppat och som du säger-det mesta väljer man själv, men vissa grejer är konsekvenser av "gamla beslut" som att jag sitter med i TRU och alltså måste hålla i lite tävlingar, att jag redan har flera elever (som du^^) som behöver tränas och sen skolan och hästen ovanpå... skit också xD

    Svar: Har precis så också ^^
    Emelie

    2012-10-01 | 22:50:48
    Bloggadress: http://emmategler.stinaq.se

Kommentera inlägget här: