emelievidberg

Min fredag

Kategori: Min vardag

Hela dagen har jag gått i tankarna om att jag kanske skulle få sovmorgon för första gången på över en månad - men nej. Imorgon är det upp som vanligt för att släppa ut hästarna, fodra i resten av stallet och sen rida. Dock har jag en helt ledig lördagkväll, inga hästar och inget planerat utan bara vara hemma och lata mig. Däremot måste jag ta både ut och insläpp på söndag men efter det tar jag en riktig semester eftersom jag åker iväg till Joakim nästa vecka och överlåter hästarna på mamma ;) 
 
Denna fredagskväll spenderade jag med mina underbara kompisar genom att vi först var i stallet och sen gick vi hem till mig och åt pizza + glodde film. Det är snart dags för mig att lägga mig för dagen då huvudet värker och som sagt, jag ska upp tidigt. Hoppas att ni alla har en helg att se fram emot, för det har jag :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: