emelievidberg

Ledig - fast nej

Kategori: Min vardag

För ovanlighetens skull var jag ledig idag. Morgonen startade redan kl 7 då jag skulle upp för att cykla till stallet, hade nämligen en sista träning för Emma innan tävlingen på lördag. Huvudvärken har följt med mig hela dagen och har besvärat mig oerhört, dock fick jag ändå lägga ner tid på att träna inför provet på fredag, ännu viktigare var det eftersom jag har annat för mig imorgon och på torsdag. 
Var nere i stallet en sväng till under eftermiddagen och passade då på att prova ett nytt träns på C, det passade utmärkt och numera har vi en snygg hopputrustning där både sadeln och tränset är brunt iaf :) Sen var jag såklart också tvungnen att se till att utrustningen tills lördag fanns. Ska dock iväg till Eslöv och kolla på saker inför lördag ;) Varför ska det vara så otroligt roligt att shoppa saker till hästen? 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: