emelievidberg

Dag 2 - Något som jag är beroende av

Kategori: Min vardag

Oj, det finns massor med saker som jag är beroende av så jag räknar upp lite av det och ger en kortare förklaring till varför. 
 
  • Jag är självklart beroende av att få träffa min häst. Han får mig att må otroligt bra och han gör mig alltid så glad. Det är helt enkelt något som jag är mycket beroende av och det är svårt för andra att egentligen förstå. 
  • Sen är jag även beroende av, som jag skrev i föra inlägget, att få träffa mina kompisar. Ofta gör jag det varje skoldag och på helgerna träffar jag dem åtminstone en dag. Anledningen till att jag är så beroende av mina kompisar är för att dem hjälper mig igenom alla svåra saker och får mig dessutom att skratta. 
  • Såklart är jag även beroende av sötsaker och läsk. Minst en gång om dagen måste jag äta kakor, godis eller något annat sött, alternativt dricka läsk. Det är jätte dåligt av mig med jag försöker vänja mig av detta. 
  • Jag är beroende av att alltid ha saker att göra. Om jag en lördag eftermiddag inte har något att göra utan bara ska vara hemma måste jag ändå hitta på något att göra. Det kan t.ex. vara att jag påbörjar ett projekt, fixar med mina bilder, bloggar mycket, går ner till stallet osv. Om jag inte har något att göra börjar jag gå runt hemma och resten av familjen vet direkt att jag inte har något att göra. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: