emelievidberg

Dag 11 - Killar jag faller för

Kategori: Min vardag

Jag skulle kunna göra detta till ett mega stort inlägg och beskriva alla saker som jag faller för med nä, jag tror att jag skulle tråka ut många av er då. Men jag gör en liten punktlista, det borde duga ;)
  • Jag faller helt klart för killar som har ett gott hjärta och tänker på andra i första hand. 
  • Något jag även smälter för är killar som kan mycket, alltså de som är händiga och om han kan vara med i stallet är det ett stort +.
  • Jag faller även för killar som är lagom flörtiga och kan få mig att skratta. 
  • För att gå lite djupare, så faller jag för killar i arbetskläder. 
  • Håret. Jag faller direkt för killar som har en snygg frisyr och bryr sig om sitt håret - men inte för mycket såklart!
  • Det är egentligen inget prio så, men jag faller lättast för killar som är längre än mig själv. 
  • Jag faller även för killar som har körkort.
  • Och till sist, jag faller för killar som får mig att känna mig snygg. 
 
Däremot kan jag nämna att jag endast hittat en enda kille som har allt detta ;)

Kommentarer

  • JuLia säger:

    "För att gå lite djupare, så faller jag för killar i arbetskläder" - så sant så! Lite så är det för mig med ;)

    Svar: Det gillas ;)
    Emelie

    2012-10-29 | 14:51:52
    Bloggadress: http://lunderquiiist.blogg.se

Kommentera inlägget här: