emelievidberg

4 underbara år

Kategori: Joakim

Hur ska jag förklara alla mina år med Joakim, är det ens möjligt? Det har gått fyra år. Fyra år sedan det blev han och jag. Under det första året tänkte jag egentligen inte så mycket på hur länge vi skulle hålla ihop, jag tänkte mest på nuet och glädjen. Idag handlar det om det tidigare nämnda och mycket mer. Numera blickar jag framåt också och det enda jag vill, är att tillbringa resten av mitt liv med Joakim.

 

Idag, så många år senare, kommer jag fortfarande ihåg den dagen under höstlovet som jag fick mina känslor besvarade. Det är nu i efterhand som jag inser att bli tillsammans med Joakim var det bästa jag någonsin har gjort i hela mitt liv. En av anledningarna till att det var mitt bästa val, att välja just honom, var för att han har gett mig en enorm lycka som inte går att köpa för pengar. Dessutom har han hjälpt mig på benen och byggt upp mig med ett självförtroende som jag aldrig haft tidigare. Joakim är den personen som alltid stått på min sida, i alla lägen hur dålig sikten än har varit.

 

Under åren har vi såklart skaffat en riktigt strak gemenskap som handlar om respekt, kärlek och tålamod. Samtidigt har han blivit en av mina allra bästa kompisar som känner mig bäst och vet precis allt om mig. Det jag inte kan säga till honom kan jag inte säga till någon annan heller, så är det bara.

 

Jag ser verkligen emot denna dag, den 27 oktober 2012 då vi varit tillsammans i 4 år (och förlovad i nästan 5 månader) för det är den första årsdagen som vi får spendera tillsammans. Alla andra år har vi nämligen varit ifrån varandra, och därför ska denna dag bli underbar. Ikväll ska vi gå på restaurang och efter det ska vi hem igen för att titta på en film och äta godis, vad skulle möjligen ha varit bättre?

 

Jag är så glad och lycklig. Lyckligare än jag någonsin hade kunnat ana, och ändå, står jag här idag men världens finaste pojkvän! <3

Kommentarer

  • JuLia säger:

    GRATTIIIIIIIIIIIIS! Jag är så fakking glad för eran skull. Ta nu väl hand om er och ta det lugnt ikväll... mehehe... ;)

    Puss och kram, BarbieGumms älskar KenPemms och Jockis alltid<3

    Svar: Taaaack! :) Jadå, vi tar alltid väl hand om varandra ska du veta ;) Och vi älskar dig också barbie, alltid och för evigt! :)
    Emelie

    2012-10-27 | 15:45:44
    Bloggadress: http://lunderquiiist.blogg.se

Kommentera inlägget här: