emelievidberg

Lite sådär

Kategori: Min vardag

Vad händer i mitt liv just nu egentligen?
Det är lite mer än tre veckor kvar innan jag går ut ettan :) Innan dess har jag några till prov (ca 4st + 2 NP) och redovisningar att ta mig igenom. Annars så är lektionerna ganska slappa då vi oftast är klara med allt i kursen och bara kör på lite allmänt.
image description
Hästen skadade sig tyvärr igår, inte allvarligt men ändå så pass att han inte är fullt som han brukar. Idag var han lite halt från och till så får se hur det blir imorgon, om det är ytterst lite så ska jag föröska att skritta honom för hand eller något liknande. Så länge det inte blir värre och är bra inom en snar tid så är jag nöjd :)
Min helg kommer sen även bli dunderbra. Det börjar med att jag ska rida Exo på morgonen innan skolan. Efter skolans slut kommer Joakim hit :) Senare på fredag kommer även två kompisar och vi ska ha en riktigt trevlig kväll men massa mat och godis ^^  Lördag bjuder på att pyssla med hästen och umgås med Joakim. Och på söndag detsamma men dock måste även lite plugg få plats ;)
Seeeen har jag även lite planer till sommaren :) Än så länge vet jag att jag ska jobba i stallet i tre veckor, dessutom ska jag kanske ha ett jobb till samtidigt som stalljobbet :) Efter jobb sticker jag till Joakim för att sen vara fotograf på min mammas bröllop som är den 28/7. Där innan och efter har jag lite funderingar på vad jag och Joakim ska hitta på :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: