emelievidberg

♥ 27/10 - 2008 ♥

Kategori: Joakim

Så många dagar jag har spenderat med Joakim de senaste åren, och jag ångrar verkligen inget!
Hösten 2008
Första veckan som vi var tillsammans var väldigt speciell men den roligaste jag hade haft på väldigt länge då jag var med Joakim och hans syster. Den första dagen visste jag inte att vårat förhållande skulle hålla såhär länge :)
Sommaren 2009
Tiden gick fort och plötsligt var det sommarlov och jag spenderade många veckor hemma hos Joakim. Det var en underbar sommar, med en underbar pojkvän :) Och av någon anledning så blev jag lite dålig på att fotografera mellan 2009 och 2010 så inte förens i slutet av 2010 blev det flera bilder.
Sommaren 2010
För varje dag så blir vi bara bättre och bättre vänner, så inte bara nog att han är min kille, han är även en av mina bästa vänner och har varit det länge nu. Vid den här tidpunkten lekte livet med oss och vi körde bara med, han och jag <3
Hösten 2010



Tror att vid den här tidpunkten blev hans familj van vid att jag alltid kom på varje lov och det var inget som var konstigt med det. Jag blev allt mer van vid att jag "var hemma" när jag var hemma hos Joakim.
Julen 2010


Nya året 2011




Tiden bara gick och gick och vi blev fortfarande lyckligare och lyckligare. Vid den tidpunkten var han den enda jag kunde lita på och säga allt till. Han var mig skyddsängels som hjälpte mig ur den otroligt djupa svackan jag hade. Han hjälpte mig, och det betydde allt för mig.
Våren 2011






Om jag inte har helt fel för mig så tog Joakim motorcykel körkort 2011 och jag fick åka med honom överallt. Kan bara säga att jag älskar att åka motorcykel, speciellt med den killen ;)
Sommaren 2011




Den senaste sommaren blev helt underbar då jag reste massor i Sverige med Joakim. Vi gjorde alltså massor med saker, samtidigt som vi bara va hemma hos honom och latade oss i poolen :)
Hösten 2011

Denna hösten var jag sådär jätte seg ingen på att fotografera och det blev inte alls många bilder :(
Julen 2011 -2012



Våren 2012



Senast jag och Joakim träffades var alltså på påsklovet i april. Och det var ett underbart lov, men tråkigt att vi än inte har träffats igen. Och det dröjer antagligen mycket längre då vi båda är väldigt upptagna just nu med skola och företag osv. Men jag räknar ner dagarna tills vi får träffas igen. För vi blir helt enkelt inte av med varandra på länge :)

Kommentarer

  • JuLia säger:

    Kan ju inget annat än att digga vissa bilder extra mycket ;)

    2012-05-18 | 01:37:54
  • Terese säger:

    Fina bilder. :)

    Allt bra?

    2012-05-19 | 00:39:08
    Bloggadress: http://teresebrodin.se

Kommentera inlägget här: