emelievidberg

De senaste dagarna har inte varit så bra

Kategori: Allmänt

Det går inte att förklara vad som egentligen hänt men det är olika saker har lett till den här tråkiga dagen. Gamla kompisar ignorerar mig totalt, även om jag träffar dem och säger hej så är jag bara genomskinlig. Allt just nu är jobbigt med hästen, inte själva han utan allt runt omkring. Det som började så bra, men det hoppas jag att vi kommer ut ur snart. Sen är det ju det där känsliga ämnet, som jag alltid undviker att prata för mycket om. Och även den personen ignorerar mig totalt, vilket den gjort nu sen igår. Usch och blä på mitt liv just nu.
Men jag ska inte sitta och deppa för det, så nu blir det att baka eller liknande!

Kommentarer

  • Emma säger:

    Aww, stackare :( Ring om du vill hitta på något eller bara snacka!

    kram

    2012-03-07 | 16:55:35
    Bloggadress: http://emmategler.stinaq.se
  • Emelie säger:

    Helt klart att jag ringer :) Vad gör du i helgen föresten? :)

    2012-03-07 | 21:01:33

Kommentera inlägget här: