emelievidberg

Söndag - Mitt Sommarlov börjar

Kategori: Min vardag

Hej!
Igår var det snabba ryck som gällde och jag åkte hem till Joakim. Efter många om och men, trafikolyckor och  söndriga tåg så kom jag fram endast en halvtimme försenad. Vi satt barnvakt till Joakims systerdotter i några timmar innan vi begav oss hem till Joakim. 
 
Och idag börjar äntligen mitt sommarlov efter tre veckors jobb. Det innebär att jag kommer vräka i mig massa mat och godis - går upp i vikt. Jag kommer slösa bort onödigt med pengar bara för att jag kan - glömmer bort att spara, och jag kommer göra en massa knasiga saker bara för att jag kan. Jag får dessutom hoppas att ni andra också får ett bra sommarlov! :)

Kommentarer

  • JuLia säger:

    Vänta du bara tills jag (och Malin) kommer... mohaha ;)

    Svar: Haha men det är fortfarande sommarlov för mig då, det blir ju bara ännu roligare när ni kommer :D
    Emelie

    2012-07-08 | 18:22:56

Kommentera inlägget här: