emelievidberg

Sommar- Sjuk i 1 vecka

Kategori: Shopping

Det är så roligt varje sommar den dagen jag upptäcker att jag börjar bli sjuk. Varje jävla sommar ska det vara så, under minst en vecka har jag ont i halsen, i öronen, hosta, förlorar rösten och är förkyld. Och det verkar faktiskt som att den veckan börjar idag, då jag mår sämst. Har mest legat i sängen och filurat haha :)
 
Men för att inte dega ihop totalt ska jag och Joakim snart bege oss till skogs igen för att stanna där över natten. Och vad som händer där, när jag kommer hem och annat har jag ingen aning om. Men vad spelar tiden för roll när man har sommarlov? ;)

Kommentarer

  • JuLia säger:

    Vaddå, ska ni tälta? Kan inte vi göra det när jag och Malin kommer?!

    Svar: Nejnej, vi tältar inte, åker till Joakims farmor och farfar som bor där ute i skogen ;)
    Emelie

    2012-07-23 | 23:23:29

Kommentera inlägget här: