emelievidberg

Min morgon

Kategori: Min vardag

Godmorgon!
Jag har börjat lära mig att mina morgnar börjar med att jag får kramp i mitt högra ben och att det sen tar ca en timme innan jag orkar resa på mig. Så därför har jag redan hunnit med att göra massor och jag börjar ändå inte förrän 9. 
 
Iaf, igår drog jag till MAX med två av mina kompisar. Knäppt med så roligt! Alla blickar drogs till oss, folk fotade och filmade när vi kom förbi och personalen på MAX fick sig ett gott skratt när vi klampade in med Lukas! :)
Det sorgliga är att Lukas snart kommer att flytta ifrån mig. Hans ägare känner att han inte behandlas rätt av de andra som rider och har hand om honom. För min del är det bara tråkigt eftersom jag har kännt Lukas länge nu och vet precis hur han är. En sån här knasig sak som att åka till MAX hade jag dessutom inte gjort med C eftersom han är mer åt det nervösa hållet med nya saker. Alltså, Lukas lunkade lungt på i rondellen och ställde sig snyggt vid luckan medan vi betalade, antagligen stormtrivdes han med sitt jobb! Som tur är kommer han inte flytta så långt, vilket innebär att jag fortfarande kan hälsa på honom ganska ofta. 

Kommentarer

  • Jess säger:

    Sjukt grym idé men har du och dina kompisar inte hjälm på dig nästa gång ni hittar på sådana äventyr ska jag personligen hemsöka er! ;)

    Svar: Ja visst var det :) Ooo no o.O
    Emelie

    2012-07-03 | 14:00:56
    Bloggadress: http://jessicaahlgren.blogg.se

Kommentera inlägget här: