emelievidberg

Åren då vi var yngre - 4h

Kategori: Kompisar

Mini Emma tränar voltige på Zimon (2007)
Jessica och Thea hoppar Zimon och Bianca (2005)
Jag och Emma försökte agera som riktiga fotografer xD (2007)
Filmdags (2008)
Jag och Billy (Billie?) & Emma och Didde (2008)
Jag och Zimon dagen innan vår första Pay & Ride (2008)
Jessica och Elin med Kurre (2008)
Emma och Jessica (2008)
 
Jag var bara tvungen att lägga upp gamla bilder efter att jag såg Jessicas inlägg på hennes blogg häromdagen. Och hur jag än letar så är det bilder på Jessica och Emma, om och om igen. Så man kan ju börja undra om jag hade något liv förutom att hänga på 4h med dem två? ;) Dock ångrar jag inte en minut från den gamla tiden :p

Kommentarer

  • Jessica Ahlgren säger:

    Åhhh!! :D Dessa snor jag!! :D :D

    Svar: Gör så :D
    Emelie

    2012-07-19 | 07:47:27
    Bloggadress: http://jessicaahlgren.blogg.se

Kommentera inlägget här: