emelievidberg

Tjockar mig

Kategori: Min vardag

Jag tror att jag måste lägga av att köpa godsaker nu för mina tänder gillar det inte och min mage bara växer haha ^^  Även om det kanske inte syns på utsidan så känns det mer än vad ni kan tro. Men mer om detta tänkte jag skriva i ett inlägg senare under jullovet när jag har tid och sitter ensam hemma hos Joakim. 
 
Dagen idag har varit helt onödig. Började med svenska där vi tittade på en film om Bellman. Därefter tittade vi på film på samhällen, en kort idrottslektion och nu sitter jag här och har håla (12-15) för att sen ha tyska och antagligen även titta på film då. Dör av att tiden ska gå så otroligt långsamt - imorgon är det en lika långtråkig dag.
 
Hur som helst har jag nu hunnit äta lunch, hämtat ut tågbiljetten och sitter nu med Nathalie i länken och väntar på att tyskan ska börja (ska även hinna med att göra läxan som är tills idag). För att dra ut på tiden har jag handlat lite gottis som nu börjar ta slut. Efter tyskan ska jag skynda mig hem så vi kan åka så fort som möjligt och titta på hästen, och jag har faktiskt höga förväntningar på denna lilla filur ;) 
 
Nej nu ska jag ägna mig lite åt den sista läxan innan lovet och sen återkommer jag ikväll med bilder på Gunvald :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: