emelievidberg

Pluggat stenhårt

Kategori: Min vardag

Ikväll har jag försökt satsa på att bli klar med så mycket som möjligt. Det är bara onsdag och jag kan det mesta som är till religionsprovet på fredag. Har även betat av nästa veckas hög med tyska läxor (grammatik & läsning i roman). För en gång skull är jag dessutom klar i lagom tid och nu sitter jag och gosar med kaninen min :) 
 
Annars har inte så mycket hänt i mitt liv sedan igår förutom en lång skoldag mellan 8-16.30. En stor diss numera är att det inte är en höjdare att cykla till skolan i detta vädret. Varje morgon ska det snöa just 7.15 när jag börjar cykla till skolan. Dessutom är det snorhalt så jag måste cykla i snigelfart. Och uppe på allt det så har mina växlar på cykeln frusit i trean (har endast 1-3) så det går riktigt trögt i alla uppförsbackar. 
 
Om jag nu har dissat en sak så antar jag att jag även måste hissa. Och isåfall så ger jag en stor hiss till min allra närmaste vänner & pojkvännen som alltid gör saker så mycket enklare. Endast genom vackra ord och goda gärningar höjer de mitt humör till toppen och jag kan inte annat än att bli gladare! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: