emelievidberg

Nyårsplaner

Kategori: Min vardag

Då var det nyår igen och som alla andra säger; nytt år, nya mål osv. Vet inte om jag också tänker säga det förutom att jag tänker försöka komma ut och tävla Max lite mer än förra året nu när jag känner honom lite bättre, Hur som helst har jag inga planer alls för ikväll. Först ska vi åka och lämna John och Hanna, sen vet jag inte. Antingen stannar vi kvar där vilket jag inte tror, eller så åker vi tillbaka hem, byter om och beger oss till Joakims mamma eller går ner på stan för att kolla på fyrverkerier. Men som sagt, vi har verkligen inget bestämt så jag får se hur detta urartar sig. 
Jag har även tänkt att skriva en årssume som så många andra bloggare gör, men jag tänkter vänta med min tills jag kommer hem eftersom jag bara använder min skoldatorn nu och har inga bilder alls under årets gång. Sen tänkter jag även lägga upp mål som jag har med Max, både kortvariga och långvariga. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: