emelievidberg

Nu så

Kategori: Min vardag

På något sätt älskar jag de dagar innan jag ska till Joakim. Jag tvättar, packar, fixar och donar med allt och jag trivs verkligen med det! Julklapparna är nedpackade, kläder, datorer, kamera, smink och ja, allt mellan himmel och jord är nu med! Att ha full kontroll är en oerhört trevlig känsla och jag har även full kontroll nu över vem som tar hand om Max när jag är borta. 
Imorgon är det äntligen skolavslutningen men såklart ska skolan köra med oss in i det sista och tvinga oss att ha två lektioner och en håltimme innan det är dags för själva avslutningen och sen slutar jag någon gång efter 14.00 - suck. Men därefter ska jag iväg till Max för att pyssla och rida honom + förbereda med att plocka fram extra täcke osv. Senare, eller rättare sagt 19.23 kan jag äntligen sätta mig till rätta på tåget och sova i ca 5 timmar innan jag är framme hos Joakim. Sen väntar 15 dagar med bara kvalitetstid med killen och det är så himla efterlängtat kan jag säga. (Det  var 47 dagar sen sist vi träffades :( )
 
Jag ska försöka att uppdaterar er med bilder och annat skoj under tiden som jag är borta men som vanligt blir det lite oregelbundet och när jag har tid. Önskar alla en god jul och hoppas att ni får ett trevligt lov/julhelg! 

Kommentarer

  • JuLia säger:

    Börjar ju gråta.. Kan du inte ta med mig i din väska? :(

    Svar: Jo gumms, du får faktiskt plats där så hoppa ner! :)
    Emelie

    2012-12-20 | 22:53:49
    Bloggadress: http://lunderquiiist.blogg.se

Kommentera inlägget här: