emelievidberg

Lördag ja

Kategori: Min vardag

Vaknade upp runt 8 imorse och mådde tusen gånger bättre än igår! Vilken lättnad det var och jag kunde alltså bege mig ut som jag skulle. Övningskörde först till Eslöv för att handla hästfoder och Julia följde med dit :) Körde för första gången i vinterväder och ja, jag är inte riktigt van än men det kommer säker med tiden :) 
 
Efter handlet blev det en snabb lunch innan både jag och Julia begav oss till stallet där hästarna skulle fixas för ponnyridning. Jag traskade mot fritidsgården medan Julia tog tåget hem. Därefter spenderade jag de kommande sex timmarna utomhus i -7 grader...
 
Sen dess har jag bara tagit det lugnt hemma och frossat i mat och godis, spelat sims 3 och läst inspererade hästbloggar :) Underbar lördag och ja, vad mer ska jag säga? :)

Kommentarer

  • JuLia säger:

    Hihi, tacktack för en härlig och frisk dag! ;)

    Svar: Tack själv! :)
    Emelie

    2012-12-09 | 01:04:10
    Bloggadress: http://lunderquiiist.blogg.se

Kommentera inlägget här: