emelievidberg

Idag var inte min dag

Kategori: Min vardag

Imorse hade jag en lång sovmorgon (11.10) men såklart vaknar jag och mår riktigt dåligt. Hela dagen har jag varit yr och mått illa, kräkts lite på morgonen och halvt ramlat ihop i hallen. Därför valde jag att stanna hemma för jag skulle aldrig klara av att gå till skolan. Jag har klarat mig genom dagen för att jag legat i sängen där jag istället mår mycket bättre och världen snurrar inte lika mycket. Tyvärr missade jag ett religionsprov som jag pluggat massor till, men som tur är får jag skriva det den 17 dec så det är inte allför långt bort :)

Nu börjar jag även bli på bättre eftersom jag kan gå från vardagsrummet och in till min säng utan att det känns som jag ska kräkas. Därför kan jag glatt meddela att dagen imorgon antagligen kommer bli som plannerad. För övrigt ligger jag här i min säng och grubblar över varför jag just måste må dåligt en fredag och dessutom en dag då det är prov?!? Hur som helst antar jag att jag inte missade så mycket så att jag kan ta igen det senare eller redan nu i helgen :)
 
Tacksam är jag också kan jag berätta att jag har en så otroligt snäll syster. När hon kom hem bad jag henna att pyssla med C så hon gick snällt ner och mockade och motionerade honom åt mig medan jag yrade runt i min värld. Att veta att det blir ordentligt gjort är en riktig lättnad för mig och jag ska tacka henne extra mycket imorgon då hon fyller 16 år! :)
 
Eftersom jag varit helt själv nästan hela dagen la jag mig ute i köket och babblade med mamma medan hon gjorde maten. Stackare säger jag bara så mycket som jag hade att prata på de två timmarna x) (kaninen gjorde mig även sällskap när jag låg på kökssoffan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: