emelievidberg

Gottgott

Kategori: Min vardag

Hej
Det har börjat bli en vana att jag bara latar mig och äter mer än jag brukar om dagarna. Igår åt vi t.ex. ingen lunch utan plockade istället fram en massa chips och läsk för att motverka hungern. Antar att det är lite tur att min vardag inte riktigt ser ut så för då skulle jag garanterat inte må bra. Sen åt vi kvällsmat vid 20 - tiden för att sen mumsa på chips och choklad igen haha! 
Idag var jag inte bättre för den delen, till lunch gjorde jag smulpaj med jordgubbar och vanlijsås som vi båda frossade i. Nej, lite skärpning nu skulle inte skada för min del!
Om en timme ungefär ska jag och Joakim åka iväg och hämta min bror John och hans flickvän som ska vara hos oss, antagligen tills imorgon. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men antar att det blir matlagning och att spela en massa xbox. Men, för mig spelar det egentligen ingen roll för jag vill bara njuta av lovet och låta allt vara helt spontant istället för att ha allt förutbestämt som det brukar vara i min lilla värld :)
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: