emelievidberg

Det börjar kanske bli bra?

Kategori: Max Timotej

Jag har nu letat efter medryttare ett tag men det har aldrig blivit något eftersom den sista som jag var i kontakt med aldrig hörde av sig trots att hon lovat. Hur som helst la jag upp en annons på blocket igår om att jag letar efter medryttare åt Max. Jag kanske inte skrev annonsen så bra som jag tänkte mig men jag kände att det var lite bråttom eftersom jag verkligen är i behov av en medryttare. Jag tog precis fram mejlen och det visar sig att tre personer har hört av sig och är intresserade. Visst, tre personer är inte så många, men jag får lite hopp om att någon av dessa kanske skulle kunna passa bra ihop med Max. 
 
Jag har mejlat tillbaka till alla tre och väntar nu på ytterligare svar om någon fortfarande är intresserad. Jag själv sitter här nu och håller tummarna så jag nästan spricker. 
Foto: Emma Tegler

Kommentarer

  • JuLia säger:

    Jag håller tummarna med dig! Och tårna ;)

    Svar: Tacktacktack!! :)
    Emelie

    2013-01-01 | 21:35:35
    Bloggadress: http://lunderquiiist.blogg.se

Kommentera inlägget här: