emelievidberg

Designbyte

Kategori: Funderingar

Min tanke var att jag skulle byta design till en annan men när jag hade fixat och tixat med allt blev det inte alls som jag ville ha det. Därför har jag nu valt en vanlig design som blogg.se har att erbjuda. Ful som stryk är den men vad ska jag göra? Jag behöver hjälp att fixa till en egen header, någon som vill hjälpa mig? Jag vill så gärna ha en mer personlig blogg och inte ha en desagn/tema som så många andra också kan välja eftersom den finns lätt tillgänglig. 

Kommentarer

  • Emma säger:

    Haha, jag har ju försökt titta på det innan men jag fixar det inte-är för dålig xD

    Svar: Haha jag tycker inte att du är för dålig. Men funderar om du bara kan göra en header så kan kanske Jessica hjälpa till att lägga in den i en design som redan finns? :) (Jessica hjälpte mig en gång innan att göra en helt ny design) :)
    Emelie

    2013-01-01 | 13:05:51
    Bloggadress: http://emmategler.stinaq.se
  • JuLia säger:

    Fredrik kan göra en header ;)Fast han kan inte koda...

    Svar: Haha men det räcker med en header tror jag, bara någon kan sätta in den i en redan befintligt design :p
    Emelie

    2013-01-01 | 21:38:10
    Bloggadress: http://lunderquiiist.blogg.se

Kommentera inlägget här: