emelievidberg

Denna söndag i december

Kategori: Max Timotej

Som det var sagt kom snöstormen som ett brev på posten och det snöade på rejält. Jag däremot gav mig attan på att jag skulle ut och rida lite iaf. Tog några varv i ena sommarhagen och red kanske knappt 20 minuter innan vi var igensnöade och traskade tillbaka till stallet. Däremot förvånas jag över Max som duktig nog gjorde det jag bad honom om och arbetade på bra! :) När han sen märkte att han skulle ut i hagen igen blev han inte på bra humör utan ställde sig i ett hörn och tjurade. Pållarna fick stå ute några timmar innan jag tog in dem, vilket var riktigt uppskattat ;)
Sen var jag bara tvungen att ta en bild på stallkatten Hilda som alltid ska vara så gosig av sig. Idag fick hon även för sig att hon skulle sitta på Ericas axlar trots att vi flera gånger försökte lyfta ner henne. Söta katt! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: