emelievidberg

23 december

Kategori: Min vardag

Hoppas att ni alla har em bra julhelg för det har jag och bättre kommer det säkert att bli!
Jag kom fram till Eskilstuna precis som planerat, tåget var alltså i tid på exakta minuten. Ovanligt eftersom det fortfarande är massor med snö här till skillnad från hemma hos mig. Igår (lördag) spenderade vi förmiddagen i sängen framför tv:n och runt lunchtid åkte vi till Kimman en liten stund. Därefter åkte vi iväg med Joakims andra syster för att handla och blev borta några timmar. När vi sen landade hemma igen tog det inte lång tid innan vi båda somnade :)
Idag vaknade jag av att Joakim kom in på rummet och gav mig frukost på sängen samtidigt som vi kollade på en film, så snäll! :)
Jag har även fått välja en julklapp som kommer blir riktigt användbar och vara mig trogen i alla lägen. Ska lägga upp bilder på julklapparna sen efter själva julafton :)
Annars har jag också lekt lite med Joakims nya surfplatta som är hur rolig som helst! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: