emelievidberg

Varför?

Kategori: Min vardag

Hejsan! :)
Hur kommer det sig att jag även idag nästan suttit inne hela dagen och i stort sett inte gjort något alls? Det lilla jag har fått gjort idag var när jag och Joakim åkte och tankade bilen och sen handlade eftersom vi blir ensama några dagar och vill ha godsaker hemma ;) Om en stund ska jag och min kille göra kvällsmat tillsammans och glo på en bra film.
 
Från och med imorgon måste jag bli bättre på att göra saker, till en början med ska jag börja träna igen (framförallt springa och powerwalka). Dessutom måste jag bli bättre på att gosa med min kanin. Jag har fått en dum idé om att han inte behöver mig bara för att han sitter i en stor bur men så är inte fallet.
Nu ska jag kila iväg till köket för att göra tacos, hörs! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: