emelievidberg

Vänner och familj som kan

Kategori: Kompisar

Något som jag är väldigt glad över är att jag har både vänner och familj som är duktiga med hästar och kan hantera dem. Min lillasyster har ridit lika länge som jag har, dock är hon inte lika engagerad utan hobbyrider mest. Min mamma har ridit som liten och det märks att hennes vana sitter kvar än. När jag reser bort till Joakim under ett kortare lov ser min mamma och Erica till att motioner Max åt mig vilket gör mig väldigt glad och lättad. Jag vet att han får röra på sig och bli ompysslad och är dessutom i bra händer.
När Joakim är hos mig försöker han att följa med till stallet så mycket han orkar eftersom han inte har världens jätte intresse för hästar.Däremot fotograferar han mer än gärna och skrittar av Max åt mig :)
Sen har jag såklart mina två jätte snälla vänner som alltid ställer upp för mig, även när det handlar om min häst. Båda två har hästvana och kommer bra överrens med C. Underbara som dem är tar dem t.ex. hand om Max nu i helgen när jag inte är hemma och hans andra fodervärd är bortrest. Sådana vänner gör mig riktigt glad! :)
 

Kommentarer

  • JuLia säger:

    <3

    2012-08-03 | 20:51:34

Kommentera inlägget här: