emelievidberg

Personligt - orolig och magont

Kategori: Funderingar

Av någon anledning har jag börjat sova dåligt om nätterna. Idag vaknade jag runt halv åtta och hade rysligt ont i magen. Efter ett tag kom jag på att det berodde på en dröm jag haft inatt. Jag har drömt några gånger att jag åker iväg på tävling med Max. Därefter händer det konstiga saker som att transporten välter, jag glömmer mina vita ridbyxor osv. Det låter inte så allvarligt just nu i stunden men imorse vred jag mig av orolighet och kunde verkligen inte somna om. Det konstiga är att när jag sist var iväg med Max ( i maj) så var jag inte ett dugg nervös och hade inga otäcka drömmar. Jag gillar ju att åka iväg, de få gånger som jag gjort det, så varför är det ett problem nu? Vad är jag egentligen så nervös och rädd för?

Kommentarer

  • Emma Elfstrand - hästblogg säger:

    Vi delar på dem, men jag tränar/tävlar Boppen mer och Anna Tage :)

    2012-08-15 | 12:14:05
    Bloggadress: http://elfstrands.se

Kommentera inlägget här: