emelievidberg

Mindre glad

Kategori: Max Timotej

Eftersom Max inte är min häst betyder det att jag bara lånar all utrustning till honom förutom det jag köpt själv. När Max kom hade hans sadel gått lite sönder och med tiden har jag försökt att spara på den för att det inte skulle bli värre. Dock har den använts väldigt flitigt de senaste fem - sex veckorna när jag varit borta och nu måste den lämnas in på lagning. Det tråkiga är att det såklart är jag som kommer att få betala även om jag inte använt den på väldigt länge.
 
När sånt här dyker upp vill jag bara rusa hem för att ställa allt till rätta och kräva pengar av de personer som haft sönder sadeln mer. Hur som helst ska jag lämna in den när jag kommer hem och tills dess blir det barbacka för hela slanten som rider honom (förutom er Malin och Julia som gärna får låna min bruna sadel). 

Kommentarer

  • Jess säger:

    Är du säker? Har ni skrivit kontrakt??

    Svar: Ja vi har skrivit kontrakt men det verkar inte som att de personerna som jobbade vid tidpunkten vill betala :(
    Emelie

    2012-08-02 | 14:25:20

Kommentera inlägget här: