emelievidberg

Lördag vecka 32

Kategori: Min vardag

Lördag den 11 och snart drar skolan igång igen. På något sätt känns det ändå bra eftersom jag redan har några roliga saker inplanerade och faktiskt två tävlingar också. Det känns roligt att redan nu planera min träning med Max. Däremot ska jag lata mig i en och en halv vecka till innan skolan börjar.
 
Har nu plockat ner kaninburen då jag bestämde mig för att Shadow skulle åka hem med resten av familjen idag. Har även kollat klart på Küren som jag spelat in sen i torsdags och till min besvikelse fanns slutet inte med = jag fick inte reda på vem som vann :(
 
Något som jag ser fram emot när jag kommer hem är att få träffa Thule som komemer nästa vecka. Han är en fjordning som ska stå i stallet istället Lukas som åker nästa lördag. Ska bli intressant att se hur Max kommer överens med Thule eftersom Lukas och Max inte var några riktiga polare.
Hoppas att ni har en bra sommar iaf, vi hörs senare! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: