emelievidberg

Kommer hämnd?

Kategori: Kompisar

Idag är det söndag vilket innebär att det är måndag imorgon. Imorgon anländer mina fina ungar i Eskilstuna runt 10 och då ska jag bomba dem med kramar, det var ju en månad sen sist ;) Därefter väntar tre dagar med massor av äventyr och utflykter och allt kommer att vara så perfekt. Ibland är det för underbart att ha så fina vänner! :) 
 
För tillfället knarkar jag spotify eftersom premuimet går ut imorgon, samtidigt tänker jag ut vad vi ska äta till kvällsmat ;) Samtidigt undrar jag om tjejerna kommer förlåta mig för dessa bilder som jag hittade på min dator? :D

Kommentarer

  • JuLia säger:

    En liten hämnd kan du nog räkna med ;)

    Ååååååååååååååååååååååååååh jag är så jäkla glad över att ni vill ha oss hos er dessa dagarna! jag har aldrig varit så här hyper! Som du skrev, dessa dagarna kommer att bli perfekta :)<3

    2012-08-05 | 21:54:56

Kommentera inlägget här: