emelievidberg

Jag försöker att låta bli

Kategori: Häst

(Foto av Tegler)
Jag brukar försöka att inte klaga för mycket över saker här i bloggen för att inte få den så dyster och tråkig. Däremot har jag nu kommit till en gräns som snart smäller över om jag inte får skriva av mig eller löser det på något sätt. 

I ett stall så har alla alltid olika uppfattningar, och ibland håller man med varandra. Men sen när började man skräpa ner med flit i hagarna och utanför stallet? Stallet är hästarnas hem och där ska det bara finnas saker som har med hästarna att göra. Skräp hör verkligen inte hemma i ett stall, och det ser dessutom inte trevligt ut att komma dit när det är nerstökat. Så när ska personer växa upp och faktiskt ta sitt ansvar att plocka upp det man slängt eller rättare sagt, lära sig att inte slänga det från allra första början?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: