emelievidberg

Hungry eyes

Kategori: Min vardag

Fick panik ett tag först, all texten blev jätte stor men fixade det *stolt* haha

Tyvärr kan jag inte föra över mina mobilbilder till denna datorn så det kommer inga nya bilder från idag nej. Hur som helst så var Lukas nästintill underbar att rida idag. Som vanligt var han stel i början med efter ca 30 min så släppte det och helt plötsligt hade jag en bärande ponny under mig som lyssnade på minsta lilla vink. Däremot blev han en tjurig gubbe när jag bad honom att flytta sig lätt i sidled fram och tillbaka, då började han kicka ^^ Men efter att vi gjort om övningen några gånger så slutade han. Så jag kunde stolt skritta av den gamla svettiga ponnyn som skött sig ändå ganska bra.

När jag var klar med Lukas cyklade jag vidare till Dacke för att fixa till honom, mockade och blandade mat, och skämde såklart bort honom med äpplen :D Han bara innanför dörren innan det bar av igen fast mot sjukhuset för att hälsa på farmor.

Så nu kan jag äntligen koppla av framför datan med en kopp te och bra musik. Imorgon är det underbara fredag och jag har redan nu bestämmt att min helg ska bli dunderbra ;)
jag i sommras

Kommentarer


Kommentera inlägget här: