emelievidberg

15 oktober

Kategori: Min vardag

Hej på er :) Dagen började med att väckarklockan ringde kl 7. Stack ner till ena stallet och släppte ut pållarna, cyklade sen till det andra stallet och gjorde iordning Dacke, för det var tävlingsdags :) Jessica och dacke var båda jätte duktiga, speciellt i andra klassen ;) Har ganska många bilder, men vet redan nu att det är ganska kass kvalite, eftersom det är tagna inne i ridhuset. Hur som helst så ska dem tävla imorgon igen, fast då hoppning ^^
Efter stallet började jag ganksa direkt med att träna till provet. Har suttit nu med det i tre timmar så det var dax för en paus :) Ska snart fortsätta men först ska jag slänga mig på sängen :p
Blev en massa babbel nu men ja. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kommer vara ensam hemma vilket innebär tråk, just därför ska jag hitta på något att göra, typ nu ;)
Annars hörs vi när vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: