emelievidberg

Fina underbar vän

Kategori: Häst

Det är så otroligt tråkigt på alla sätt och vis att han är utdömd. Det är hemskt. Jag finner inga ord för att beskriva känslan som jag fick när jag fick reda på det. Tänk då hur stackars Jessica har det och känner.
Känns dumt att försöka skriva något men ja. Jag är så otroligt ledsen och jag kommer sakna honom. Extremt mycket. Obeskrivligt mycket.
Det kommer ett ögonblick i varje ryttares liv när han undrar om hästen är värd all besvär. En enda blick på hästen ger svaret - det är den.
Förtrolighet, vänskap, tillgivenhet - det är vad man får med en egen häst.

Kommentarer

  • Emma säger:

    Jag kunde inte skriva något på bloggen, bara lägga upp en bild. Det är inte sant. Min hjärna vägrar ta in det. Jag fattar fortfarande inte.

    2011-11-22 | 22:09:17
    Bloggadress: http://emmategler.stinaq.se

Kommentera inlägget här: