emelievidberg

Imorgon blir det Göteborg!

Kategori: Allmänt

Nyduschad^^
Precis som rubriken säger. Imorgon åker klassen till Göteborg, och såklart ska många timmar tillbringas på Liseberg :) Kamris följer tyvärr inte med, eftersom den är ganska så stor så vill jag inte bära på den, dessutom så vet jag inte vad jag ska göra med den när jag åker karuseller. Men min lilla kompaktkamera får följa med istället.
Idag måste jag verkligen iväg och hanlda, massor med saker som jag behöver, och även saker tills imorgon. Hoppas bara att vädret kommer bli bra, annars kommer jag bara gå runt och frysa en massa.
För övrigt så har jag en galet mycket träningsverk från igår, mina ben är verkligen inte skapta för att flytta på massa höbalar (ca 250 st). Men nu ska jag iväg och äta. Kanske hörs senare ikväll! :)

Kommentarer

  • Teodormiriam säger:

    Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

    2011-08-03 | 17:51:33
    Bloggadress: http://teodormiriam.unitblog.com

Kommentera inlägget här: