emelievidberg

Helgen

Kategori: Allmänt

Hej, hoppas att er helg har varit bra för min har varit underbar.
Joakim kom runt 11 i fredags kväll och åkte hem imorse innan jag gick till skolan. Har inte gjort så jätte mycket, åkt ut till Lomma, hälsat på min mormor och ätit ute. Inga speciella saker direkt men det är underbart att få umgås med Joakim.
Min mormor har även skaffat en liten hundvalp, hur söt som helst, och heter Alice :)

Dåliga inomhus bilder med det får duga^^
Joakim kanske kommer om två veckor igen eftersom jag fyller år då, men det är inte helt säkert än.
Föresten så är det skolbal imorgon så kommer väl bilder från det senare på onsdag eller nått. Nu ska jag ta en powernapp innan de andra kommer hem för då ska det handlas skor.
Hörs :)

Kommentarer

  • Emma säger:

    Körde han moped hela vägen ner?

    2011-05-23 | 19:53:43
    Bloggadress: http://emmategler.stinaq.se
  • Emelie säger:

    Nej, han körde motorcykel :)

    2011-05-23 | 21:49:30
  • Joakim säger:

    Ja, självklart gjorde han det :)

    2011-05-23 | 21:54:10

Kommentera inlägget här: