emelievidberg

Fredags tankar

Kategori: Allmänt

Visst är det okej att skriva av sig ibland? Inte just för att få uppmärksamhet, utan för att berätta lite, för någon där ute som läser.
Hur som helst så är det bara så rörigt i mitt huvud just nu. För jag vet inte vad jag ska tro längre, vem jag ska hålla med, vad jag ska tro är sant och falskt. Jag vill tänka mig det lyckliga slutet med blommor och fin musik och allt sånt, men jag vet inte om det är så det kommer att bli. Jag känner mig så kluven, samtidigt så är jag helt säker. Hur kan de gå ihop?
Det var länge sen mitt huvud gick på sånt här högvarv men jag vet egentligen inte heller vad som är felet (tur att det snart är sommarlov). Kan jag inte bara få lägga mig och vakna när det är skolavslutning? Men nej, det går inte, men för en gång skull så orkar jag inte ta tag i det. De får vara och bli som det blir, för jag är ju faktiskt en människa jag också.
Får se om jag fortfarande lever efter helgen haha^^
Hörs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: